Netcipő - cipő minden lábra
Ingyenes kiszállítás 20 000 Ft felett
+36 30 777 5649

Visszaküldés

Visszaküldési szabályzat

  • Visszaküldés méretcsere miatt
  • Visszaküldés elállás miatt (meggondoltam magam, nem kérem a terméket)

Visszaküldés méretcsere miatt

Amennyiben a termék mérete nem megfelelő, úgy kérhetsz díjmentes cserét a legfeljebb 30% kedvezményt tartalmazó termékek esetén. Amennyiben a kedvezmény nagyobb mint 30%, úgy a visszaküldés nem díjmentes. Termékcserét a kapcsolat@netcipo.hu email címen keresztül kérhetsz. Add meg a rendelés azonosítóját és azokat a tételeket amelyeket cserélni szeretnéd. Ezután, amennyiben a cserélni kívánt termék rendelkezésünkre áll, futárt rendelünk az általad megadott címre. A futár kiszállítja az új méretű terméket és az átadás alkalmával átveszi az előző terméket, eredeti, sértetlen csomagolásban. Természetesen egyéb úton is visszajuttathatod és elviheted a csere terméket, akár személyesen is. Fontos, hogy az előző termék nem kerülhetett használatba, csupán felpróbálás céljából lehetett kivéve a csomagolásából és a higiéniás szabályok betartásával került felpróbálásra.

Visszaküldés elállás miatt

Mi történik, ha visszaküldöm a terméket?

Amikor a visszaküldött termék megérkezik hozzánk, először ellenőrizzük, hogy az megfelel-e a visszaküldési kérelemben foglalt feltételeknek. Amint a visszaküldés jóváhagyásra kerül, e-mailben értesítjünk.

Pénzvisszatérítés
A visszaküldött termék beérkezését és ellenőrzését követően az összeget 14 napon belül visszatérítjük. A visszatérítéssel kapcsolatos részletekről és feltételekről az Üzletszabályzatunkban talál további információkat.

Elállási jog és visszaküldés
Jogszabály szerint a termék átvételétől számított 14 napon belül jogosult vagy elállni a szerződéstől, és visszaküldeni a terméket. Fontos, hogy a terméket sértetlen, nem használt állapotban küld vissza, az eredeti címkékkel és biztonsági elemekkel együtt, amelyeket a kézhezvételkor tartalmazott. A termék csak a jellegének, jellemzőinek és funkcióinak megállapítására használható.

Visszaküldési lehetőségek
A termék visszajuttatása elállás esetén a vásárló felelőssége és költsége, és több lehetőség közül választhat:

  1. Visszaküldés futárral vagy postai úton: A terméket saját költségén visszaküldheted a Netcipő központi címére. Ebben az esetben javasoljuk, hogy válassz megbízható szállítási módot, amely nyomon követést is biztosít.

  2. Személyes visszavitel: Lehetőséged van arra is, hogy a Netcipő fizikai üzletében személyesen add le a terméket. Ebben az esetben nincs szükség külön szállításra, és az elállási jogot az üzletben gyakorolhatjod.

Mindkét esetben fontos, hogy a termék az átvizsgálásra alkalmas állapotban érkezzen vissza, ellenkező esetben nem tudjuk garantálni a visszatérítést.

További részletekért kérjük, látogasd meg az Üzletszabályzatunkat, ahol minden információt megtalálsz.